Den organisation som utvecklats till att bli rikstäckande bygger på
ett antal viktiga grundstenar:
Vi ska vara en samarbetspartner till såväl företags marknads-, försäljnings- och produktavdelningar som reklambyråer
Vi ska erbjuda ett brett spektrum av tjänster inom främst tre huvudområden:
Butiksaktiviteter (t ex uppskyltning, produktdemonstrationer, kundenkäter, svarshantering, konsultinsatser)
Sampling ( t ex överlämnande av varuprover/information i butik på publika platser eller hemma hos konsument)
Evenemang (t ex festivaler, jubileum, konserter, värdinneuppdrag vid mässor)
Tjänsterna presenteras utförligare på kommande sidor
Som ett komplement till resurserna hos den rikstäckande organisationen ska vi ha kompetens att vara en diskussionspartner och rådgivare inom action/event marketing området. Det innebär att vi kan anlitas som konsulent i strategiska frågor i samband med t ex planering av marknads-, försäljnings,- butiks- och reklamaktiviteter
Våran organisation ska vara flexibel och den rikstäckande servicen ska kompletteras med lösningar som tillgodoser många företags behov av lokalt begränsade aktiviteter
Vi ska arbeta aktivt för att kontinuerligt utveckla nya generella koncept inom action/event marketing, och också medverka vid utveckling av kundspecifika lösningar och aktivitetsformer. Två exempel på konceptutveckling är "mobila brickpersonal" (efter samma princip som gamla tiders cigarett/chokladflickor) och "ButiksKockar" som bjuder på köpinspirerande matlagning direkt i butik
Vi ska lägga mycket stor vikt vid rekryteringen av nya personer till evenemangskåren. Representativa och utåtriktade medarbetare med viss minimiålder är t ex ett krav vid arbete med aktiviteter som ger direktkontakt med konsumenter
Vi ska ha kapacitet och kompetens att ta totalansvar för varje uppdrag. Detta innebär att vi som projektledare och koordinatorer ansvarar för all information till vår evenemangskår. Vi ansvarar också för alla rutiner i samband med projektuppföljning och återrapportering till kund
Klicka HÄR för att komma vidare
Klicka HÄR för att komma tillbaka till första sidan